Det viktigaste för oss är att du blir nöjd och att den service du får motsvarar dina förväntningar. Trots att vi försöker göra vårt bästa kan det ibland fel. Hör därför av dig när du har synpunkter så att vi kan rätta till eventuella fel eller misstag.
Välkommen som kund!
1 Ordererkännande
När vi mottagit din beställning skickar vi ett ordererkännande inom 24 timmar till den e-postadress du själv angett vid beställning. Har du inte fått någon inom den tiden var snäll kontakta oss igen.
2 Leveranstid
Vår normala leveranstid är ca 7 - 14 dagar från det du har fått bekräftelsen men ibland kan leveranstiden bli något längre. I sådana fall meddelar vi dig och vid en leveransförsening har du alltid möjlighet att häva beställningen, kontakta oss i så fall.
3 Transport
3.1 Transportkostnad
Vi levererar fraktfritt inom Sverige med bilgods (DSV, DHL,Schenker) till närmaste ombud. Utkörning kan ordnas mot frakttillägg. Meddela önskemål om detta.
3.2 Transportskada
När en transportskada inträffat skall detta alltid anmälas till godsombuded. Synliga skador skall anmälas direkt vid mottagandet. Vid dold skada skall anmälan göras inom 7 dagar.
4 Betalningsalternativ
4.1 Faktura
Vill du betala mot faktura måste du ange person- eller organisationsnummer. Vi förbehåller oss rätten att i vissa fall begära förskottsbetalning även om person/org.nummer har angetts. Vi använder oss av faktureringstjänsten FortKnox. FortKnox skickar faktura till angiven epostadress. Önskar du få fakturan via brev ange det i beställnigsformuläret.
5 Ångerrätt - pengarna tillbaka
Vi vill bara ha nöjda kunder, därför säljer vi Höbjörn med 60 dagars ångerrätt. Prova i lugn och ro, är du inte helt nöjd får du skicka produkten tillbaka och få full återbetalning. Returfrakten står du själv för. Kontakta oss via mail eller telefon innan du returnerar varan.
6 Garanti och reklamation
Höbjörn säljs med två års garanti mot material- och fabrikationsfel förutsatt att varan har använts på avsett sätt. Betald faktura gäller som garantibevis. Om ett fel uppstår under garantitiden ta kontakt med oss för åtgärd. Gods som är felaktigt eller bristfälligt vid leverans skall reklameras och returneras snarast. Kontakta oss innan du returnerar varan.
7 Ej uthämtat paket
Om vi får tillbaka paket som inte har hämtats ut förbehåller vi oss rätten att debitera dig för faktiska kostnader vi har haft för frakt och retur. Kostnaden för detta är f.n. 540: - Ej uthämtat paket räknas ej som hävning av köp.
8 Övrigt
Beställning får endast göras av personer över 18 år, är du yngre krävs tillstånd från målsman.
Vi sparar inte dina kontakuppgifter till annat än fullföljning av din beställning. Vi följer
dataskyddsförordningen. Du kan alltid begära rättelse, utdrag samt att vi tar bort dina uppgifter från vårt register.
Björns Horse&StuffKB |
Säte: Skåne |
VAT/Org.nr: SE 969753-3025 |
Bankgiro: 112-7471 |
Höbjörn |
E-post: information@hobjorn.se |
Tel: N/A |
Iban: SE38 8000 0820 1692 3556 1033 |
Torsgatan 3 |
Hemsida: Höbjörn.se |
Mobil:+46(0)70 6321952 |
BIC: SWEDSESS |
26 777 Ekeby |
Hemsida: Holmenhast.se |
Mobil:+46(0)70 5591820 |
Innehar F-skattsedel |